Godnatt

Tränade Otto för Anna idag. Det var banhoppning, ganska bra då vi ska iväg till helgen. Men han hoppade väldigtväldigt bra. Vilka språng vi fick. Men jag måste vågra rida framåt för att få en lätt reglerad häst när han blir äldre. Men i när vi hoppade hela banan gick det bra. Fick lägga lite volter innan vissa hinder då manegen är väldigt liten för lillkillen att ratta runt i.

Imorgon blir det NP i matte. Om regnet tillåter rider jag ut Ubbe,Palett, Zack och Cindy. Otto vilar och ska gå resten av veckan efter det.

Måste göra en filmrapport men jag orkar verkligen inte... Så får ta mig i kragen och gör den imorgon, jag ska bara göra den imorgon. Så enkelt är det.

Nu ska jag kolla på film innan Pappa kommer. Han har hämtat hösilage så får hjälpa han att lasta ut den. Goodnight!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0