HEJHEJHEJHJEHEJHEJHEJEJJJJ....

..BLOGGEEENNN!
Som jag sa i det förra inläget såå har jag inte haft ngn internet uppkoppling ALLS på länge nu (i några dagar!)
Känndes faktiskt INTE konstigt att inte blogga .. GAAH.. Men jag är taggad att börja NU

MEN vad vill NI att jag ska skriva om egentligen?
Ni vet ju att detta är en ''hästblogg'' och då lär det ju också handla om självaste hästarna, och hur jag och Jenny lever med att vara fullbokad 24/7..
Men inte bara hur vi kämpar varje dag med svätt och jobb .. utan hur livsglädjen byggs upp var dag med att bara var i närvaron av hästar .. kännslan .. L o v e !

SÅÅÅ
?
?
GAAh inget att skriva om?
JOOOO
Jag ska kanske tävla v.23 på Alingsås :D :D KUUUL utomhus på gräsbanan -lööve!-
OCh jag och Rojsan ska träna hårdträning fram till Dagstorp .. galloppträning två gånger i veckan och backträning en gång i veckan .. sedan dressyr -JALLLAAAA!-


aaa, damp barn.se?
yeppyepp .. det är så jag rullar säg? ;))

''twinkel twinkel little star .. diingddinggddinngding..''
-Nicki Minaj...


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0