Jag avlider

Busy day. Fotboll HELA dagen, helt slutkörd. Fick spela hela matcher för att jag var så 'bra'
Anledningen till att jag gör '' är för att jag tycker jag är kass, men jag gjorde det jag skulle plus skrika på andra i laget. Var lite coach där bak ;)

Men jag är sååå trött, verkligen jättetrött. Nejmen gissa vad? Jag ska träna Palett 7-8 idag för Anna. Efter det ska jag till Vårgårda, eller om det var imorgon? Jaja, någon dag. Tar hand om hästarna där, Cindy och Ubbe kommer upp imorgon.

På fredag är det Skol-Dm i häst. Zackis ska med där, så mina systrar får ta hand om han här hemma. På söndag är det tävling. Men funderar på om jag ska offra mig för min klass och spela klassbollen på lördag. Får växla några ord med min fader senare.

Nu vet ni hur allt ligger till. Måste bara packa nu. Orkar inte resa mig ens. ÅÅH, fotboll dödar en!


/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0