Just figure it out


Jag vet inte vad som händer. Tankarna är mer än förr och hjärnan går på fullspin. Och mitt i detta blir det inte speciellt mycket bättre att Ubbe är till salu, min alldeles egna stjärna. Ganska sjukt hur mycket jag älskar den killen.

Men jag vet inte hur jag ska sätta ord på mina känslor just nu, vet inte ens hur jag ska börja. Och sen måste jag vara ytlig och realistisk för jag kan inte säga mycket alls om detta men har någon av er känt att allt har gått så jäkla bra och sen är det någon, någon liten persons åsikt som känns som en smäll i magen? Det har jag. Tyvärr.
Detta året har gått riktigt bra men jag säger inte mer än så.

Detta är bara ett förvirrande inlägg. Vet inte vart jag ska ta vägen liksom. Så nu ska jag ta tag i mitt plugg så tänker jag på det och inte en massa jobbiga saker.

I'm strong enough to handle the truth.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0