Längesedan


ÅHH hej bloggen! Ska jag vara ärlig så har jag inte saknat att blogga. Har vart väldigt skönt utan den där tanken att jag måste uppdatera. Men nu är jag back on track.

Tankarna har snurrat rätt bra i helgen. Jag vill bara ge upp allt men jag fortsätter trots allt. Jag ska försöka vara stark och jag har inte gråtit än ;)

Har ridit min två hos Karin, Ubbe och Cindy plus två storhästar, Cumcum och Astrid. Ganska gröna och unga hästar men väldigt fina. Allt har gått bra för Karin, riktigt bra t.o.m

Tävlade igår med Ubbe. Sista omgången i Eliten. Han vart jättefin i LA och i MSVB. Men flög trots av i trekombination. vi låg perfa och han drog en slidestop. Borde mött upp mer med benen men lite kunde han faktiskt bjussa på. Men sen stannar han till på B hindret och jag flyger. Jag vart riktigt jäkla sur men vi slutade på en 5:te plats och blev kvar i eliten, super bra. Det var målet. Men det har aldrig, verkligen aldrig gått bra för mig i Ale-Jennylund. USCH och fy.

Nu ska jag gå och lägga mig. Skriver mer om dagarna i veckan. Har väldigt mycket att berätta!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0