like you..

Hejhej bloggen :D
Crusingen igår var helgrym-just saying!-
Träffade människor och hade bara så jäkla kul :D
Dock känner man sig något trött idag ://


Senare eller ja om ca en halv timmma, timmma drar jag mig mot stallet för dressyr träning med Rojskii igen! Gårdagens dressyr pass gick som på räls-- SJUKT!-- fick bara snälla komentarer typ :D sjkut kul!



JUSTEEEEEE!!!!!
Tycker självklart att det är jävligt synd att lilla Jenny har uppehåll :/ Har inte hunnit snacka med henne .. -finns för dig gumman!-
Jag ,, joo jag kommer updatera .. men som ni märkt kanske inte lika ofta :(
Men hoppas ni fortsätter följa oss, och att ni hänger kvar.. snart släpper detta (vad det nu är?) och updateringen kommer vara på topp!!



Störd bild på mig från igår.. kolla inte på fingrarana ;))

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0