Otto & Fortini

Otto gick första gruppen. Han var väldigt fin redan i början. Dock var han lite väl sprallig i galoppen. Men han hoppade riktigt bra och klarade flera bockar på rad, bommar till hinder osv. Så jag är väldigtväldigt nöjd med min fina bruna!

Fortini's första riktiga hoppträning på över 1 år. Lite tittig på omgivningen omkring men han vänjde sig och han var lite stirrig i de första 10 min. Men sen slappnade han av fint och klarade bockarna bra även om han aldrig har hoppat så mycket hinder på rad. Han gjorde allt väldigt bra och lika fina språng som Otto hade. Nöjd med båda!

Min syster filmade när jag hoppade Fortini. Något ni vill se? Fick ingen film/bild på Otto då han var i gruppen före tillsammans med min syster och somsagt, tajt med tid. Men båda va fina!


/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0