Sveland cup 2012!

Vaknade nyss från min nattsömn.. ellerg ngt?
Ska snart dra ner och käka sedan vidare till tha stall!
Idag är det Sveland Cup för Ponny, igår var det Häst. Och såååå klart är det typ 1000000 starter idag -.-
Men men !

Jag startar som nummer 19 i L.b'n som också är Sveland-BAAAJJSSS!- När det är så stora klasser som denna, tycker jag om att starta längre ner i klassen! AJA!
Måste alltså få in ALLA svängar och ha ett jävla bra tempo! (ska fanemej komma till Dagstorp!)

hihi Förlåt för språket ^^

I L.A'n startar jag som numer 18 av cirka 25 starter. SUPER!
I L.A'n idag ska jag bara satsa på att komma runt. En fin och säker nolla.

Tänke lägga upp min outfit senare, om ca en halv timma typ kanske?

brb bitches!<3

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0