Update

Är hemma nu. Har haft tillgång till internet men har vägrat att blogga. Har umgås med folk istället för datorn. Men har nu jobbat klart, eller ska ner dit igen vid 4 för att ta ut och lämna tillbaks en hund.WOOOP

Idag var det somsagt tävling med Otto... Men han var riktigt ömfotad och haltade i tors/fre. Så nu har skor (han hade inte det pga lera som slet av dem igen) Men han är återställd men beslutade att inte hoppa honom. Tog istället Åsas dressyrhäst numera min hopphäst. Det gick bra. Han har ALDRIG tävlat (6år är han) och jag hoppade några språng igår och han hade inte hoppat på över ett år. Så nu ska han galopptränas, mycket bommar och titthinder. Så ska han och Otto åka tillsammans och tävla, smart va? Glömde jag påpeka att Otto är 160 och Fortiny 185?
Men innan det är det mycket slit. Ska ju hinna med mina också. HUM. Mycket hästar. Men nu ska jag ut och rida mina hästar. Palett och Otto vilar somsagt. Ubbe,Zack och Cindy får bli uteritt. Tror My ska rida Zack med mig och Ubbe.

Hoppas ni har haft en bra helg!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0