0,3,2--->1<-----




Jag kommer minnas dig hjärtat, alltid.. du var den som räddade mig. Räddade mig från all osäkerhet. Innan var jag den tjejen som inte vågade satsa .. var alltid tvåan med de blåa rosetterna..Men du! Du min ängel räddade mig! Knuffade mig upp på pris pallen. Visade vart jag skulle stå. Där stod vi två, brevid varandra steg vi upp till första platsen. Höjderna har gått från 85cm till att våga hoppa 140cm hider. Detta var något somm den förra Kelly Wessling aldrig skulle gjort. Du gav mig något att luta mig mot och någat våga ta tag i. För mig är du min förebild.
Tjejen?
Du är mitt allt.. och VI SKA nå SM innan 2014 år når sitt slut...
Dett är den NYA Kelly som snackar och jag ska inte någon trampa på oss eller se ner på oss.. för det kommer vara vi som tittar ner på trean och tvåan när vi står längst upp på prispallen!


(inte irl så klart ^^)

Älskar dig
Grageelagh Roisin..
xoxo
//Kelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0