Alingsås RS 11/11-12

Dagens resultat lyder såhär:
Utesluten i både 110 och 115 med Fortini, verkligen inte att han inte klara av det utan att det var titthinder efter titthinder. Grindar och vattenmattor, han har bokstavligen talat skräckfobi för dem, vad händer om dem biter en? ;)
Nej men jag var faktiskt sur på han efter 110 men satte nytt mål att komma över 1,2,3 i nästa klass, 4an var en grind med en vattenmatta under...
Men det är bara att traggla vidare, han har ju trots allt inte hoppat alls mycket.
 
Otto hade ett ner 110, vi hittade en massa bra framåtlägen men fick inget rytm i det hela, kom flackt på ett räcke och han snuddade verkligen vid det.
115 var han mycket finare men det var 2 långa banor idag (gigantiskt långa) och han blev trött, så fick 2 ner. Inget jag är missnöjd över utan han rev de "lättaste" hindrerna. Han klara kombinationer, dogleg, linjer - ja allt. Så är toppennöjd för javisst var det maxat, det var det!
 
Så trots felen idag så är känslan ändå bra. Vilket många inte vågar erkänna, men jag känner att Fortini kan gå bra om vi sliter hela vintern och Otto ska snart få sin vila, han är ju ganska tjurig nu så passar ganska bra, lillskitten ;)
Mi har varit med mig lördag-söndag. Åt middag hos fina Martinsen och hon var hästskötare åt mig idag, TACK för all hjälp!!
Godnatt från en nöjd Jenny idag !
/jenny

Kommentarer
Postat av: EN RANDOOOOOOOOM, du vet inte vem de är.... LALALALA

bara för att man blir utesluten eller får fel betyder de inte att de gått dåligt och att man inte kan va nöjd!! ;D

Du vet va jag menar ;D
Pusspuss ses imon!

2012-11-11 @ 21:22:01
URL: http://ponyryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0