+ BACK ON TRACK!..

PH: www.kellyelinmarie.devote.se
 
Som överskriften lyder så är vi Back On Track! Vi har som sagt planer på att debutera 120 (MSVB) nästa vecka i Vänersborg. Det ''firade'' vi med att höja upp hindrerna på träningen till 120cm. Rojsan bara ÄGDE totalt. Dock så la jag henne lite konstigt in till kombinatinen, kom JÄVLIGT nära in men VISST no problems för min prinsessa, vi hoppar bara liiiite långt ifrån till en oxer som är 120cm hög och typ 110 cm bred-NO PROBLEMS! shitt.... tänk att hon och jag hade en svacka i sommras där jag vägrade ut mig på 110 banor? SHIT
SÅ jag tänker VINNA L.A (eller ilf komma bland topp 3) och ''försöka'' vara NOLLA i MSV, men det är våran debut, och man vet ALDRIG vad fröken Kelly Wessling kan hitta på.. hehehehe
 
 
BTW...
 
RIP Hickstead, som IDAG för ett år sedan lämnade denna jord. Världsettan ramlade ihop under tävlingen och vaknade aldrig upp igen. Vi alla sörjde, Love U!<3
RIP!
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0