Hästar

De undrar hur jag orkar vara ute från morgon till kväll
De undrar varför jag har valt leka med deras mat
De undrar varför jag ens rider
 
Det finns så mycket jag skulle vilja berätta då jag har så mycket att säga men det hade blivit ett lååångt inlägg, som ingen i slutändan hade orkat att läsa. 
 
Jag rider för jag föddes med hästar, jag lärde mig att tycka om dem, de lärde mig att må bra. 
Jag kommer förmodligen alltid att rida, jag vill jobba med hästar. Men jag kommer alltid ha svårt att förklara VARFÖR jag rider. 
För att få känna känslan att bli ETT med något så stort med sin egna vilja, att få en bästavän. 
Jag har fått chansen att chansa på en annan ridsport men hästarna kommer alltid vara prio 1, alltid alltid! 
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0