+ imorgon smäller det!

Hejsan svejsan!
Här sitter jag, kelly elin marie.. tänker och tänker..grublar.. HUR FAN SKA DET GÅ IMORGON?... jag vet att Rojasn klarar höjden, jag vet att jag  kan klara höjden.. bara jag tror! VI klarar det... men ändå finns det en osäkerhet i mig som skriker att jag kommer göra bort mig... vill bara bli av med just Den kännslan.. den är bara waste of space! Hatar den känslan, känslan att  man inte är lika bra som de andra? GUD... Men imorgon SKA jag med stålthet gå in på banan, rida som om jag ägde banan och klappa om min häst hur kasst eller bra det än går! Jag ska! 
OMGOMG.... start nr #1 :$$
Hoppas verkligen att det blir någon efteranmälning .. hatar att starta först! :O
 
Håll er updaterade om hur det går för mig på http://online.equipe.com/sv/competitions/5655
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0