Min senaste vinst?

Satt och fundera på det förut. Tror det var i slutet av sommaren, på Varbergshoppet på en av världens bästa häst, Ubbe! 
Sen har jag ''bara'' haft unghästarna, det går ju inte vinna med dem precis, haha. Palett har ju inte vart i tävlingsform, men hon ska förhoppningsvis vara i toppform för nästa år. Men jag tror faktiskt att nästa år kan bli ett riktigt tävlingsår. 
För när jag hade Ubbe åkte jag och min syster ihop överallt men har ju inte haft ponny för det. Lite för stor för Cindy för att det ska synas in public.Men trotsar nog det och kör nästa år med henne, min prinsessa!
 
Men inför nästa år ska Fortini sköta sig, han ska få träna hårt till sin vila. Viktigt att alla hästar får någon vila, framförallt unghästar. Men han ska få börja åka ut på CR tror jag, med mycket titthinder. Bara komma runt utan stopp, tack.
 
Men annars känns det bra. Puzzel är ju igång då (om inget händer på vägen...) Palett är i form för att tävla och lika sugen på vinst, för tro mig - hon har mer vinnarskalle än vad jag har. Hinner inte ens tänka sväng innan hon gör det, tro vad ni vill men det där är sant. 
Otto och Fortini blir 6år och får börja kvala in till avdA och kanske kvalar in till något stort? Ingen vet. 
 
Åker förhoppningvis på roliga meeting, kan inte vänta tills nästa år. Såå sugen! Så vi får hålla tummarna för att allt går vägen, wiho!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0