Min trogna hästskötare

Alltid skönt att ha hästskötare med sig, och min trogna hästskötare och vän Mi, är oftast med mig. 
Hon vet ju vad hästarna ska på sig, eller ... Jag klär på dem och hon håller. Känns bäst att jag klär på dem, även om hon eller min mamma tar på dem så fungerar det inte så. Jag har mitt sätt - haha!
 
Men Mi har ju vart med mig lite överallt så förhoppningsvis så är taggad för nästa år? Hoppas hon vill åka med...
 
De året jag kvalar in till Scandinavium och om hon fortfarande hänger med mig överallt så är det hon som går som hästskötare. Sadlar och tränsar, ger mat osv om jag ska iväg någonstans liksom. Hon klarar av allt det där, utan problem! :)
Hon har en sjuk humor och hon är vän med hela familjen ;) 
PS: Hon snor min hjälm, så watch out. DS
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Mi

jag hänger gärna med överallt, du är grym bästis och du är bäst på det du gör!
din hjälm är goast juuuu!
love you <3

Svar: Världens bästa är du, bästis - lavjo <3 /Jenny
Kelly & Jenny

2012-11-25 @ 20:03:56
URL: http://linaochmi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0