Mitt finaste hjärta

Vet att det kommer en hel del inlägg om Ubbe. Jag håller på att skriva ihop våran tid tillsammans men det är jobbigt. Det är så mycket jag vill ha med. 
Men Ubbe kommer alltid att vara den som lämnade de största fotspåren i mitt hjärta, det gör så fruktansvärt ont att vara utan han. 
Jag vill bara ha han tillbaka, vill kunna träffa han varje dag och veta att han har det bra. För hos den nya ryttaren vet jag ju faktiskt inte, även om han har det. Även om de säger att han har det bra så kommer jag alltid vilja ha han. 
 
Men jag önskar återigen den nya ryttaren och ägaren all lycka, ni kommer få otroligt roligt tillsammans - det hade jag!
/Jenny som saknar sin andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0