SICK AS HELL

Åkte hem när sista lektionen började. Mådde skit och pluset på det blev att springa till tåget. 
Blev lite varm och sen började typ kallsvettas, var kall och bara svetta?! Kul att sitta så på tåget, tur satt jag bredvid en kompis och prata, såg inte helt mongo ut..
 
Kom hem vid halv 3 och la mig på soffan direkt och bara tog det lugnt. Mamma började med stallet och jag gick ut senare och hela världen snurrade, usch!! 
Men stallet är klart och hästarna är inne. My och Emily är hos en kompis så nu är jag ensam hemma. Mamma och pappa kommer snart hem med pizza, mmmmmmm
 
Skulle vart med Mi i helgen, men vi båda är sjuka - KUL! Men hästarna ska få ridas ordentligt både lördag och söndag, hur sjuk jag än är. Enda chansen jag har att rida i ljuset!!
 
Nä, nu ska jag leka runt på datorn, finns inget vettigt att göra. Förutom att skicka in mina sista grejer till Olof, men glömde boken i skåpet, smart jag är - fan! 
Käkade godis med Jennifer idag, (standard typ) men vidrigt gott ska ni veta.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0