10 sanningar

1. Jag har mer vinst rosetter än vad jag har i vanliga. 
2. Jag vill bli något stort inom ridsporten, vet inte vad, vet inte hur. Men jag SKA!
3. Jag har svårt att lita på folk
4. Jag tröttnar snabbt på samma gamla rutiner, folk som kräver för mycket centrum och människor som klänger. 
5. Jag är den mest godisätande människan på jorden som inte lider av fetma.
6. Jag tänker oftast på hur människor ser på mig. 
7. Jag älskar att skratta och få folk att skratta.
8. Jag har enorm skadeglädje. Har svårt att knipa ihop truten när någon skadar sig..
9. Jag kan titta på en och samma film om och om igen UTAN att tröttna på den. 
10. Jag älskar att bevisa folk som har sagt att jag har fel, att jag gör fel mm att jag faktiskt klarar av allt.
IN YOUR FACE!
11. Bilden ovan, är förmodligen det bästa jag och Ubbe åstadkom på en tävling om vi räknar bort meetinget å sånt som var i sommar. i still love you
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0