9 oktober

I lördags hade jag namnsdag, trevligt - jag vet!
Idag är det träning för Emma med Otto. Känns skönt att fokusera på hästarna helt 110% 
Trött på typ allt annat, är på bajshumör idag. Och jag står för bloggningen då Kellys data är paj. Men detta ska inte bli ett deppinlägg. 
 
I helgen är det tävling med storhästarna. 105 och 110 blir det. Hoppade ju innan 90 och 1m men det är lite löljligt lågt speciellt för Fortini. Så båda hästarna ska leka runt på detta nu och få rutin. Fortini kanske går upp några cm till detta året men detta är BARA för att han inte hoppar när det är 1m, han kliver över det och han måste "hoppa-hoppa" för att få ordning på kordinationen på sina stora hovar. 
 
Fast jag ska ju inte försvara varför jag hoppar vissa höjder. Men det gjorde jag ändå, haha!! Nä, men allt kan hända och nästa år är båda 6år och då jagar vi nollor och mer rutin på de lite högre höjderna - om allt går som det ska! 
Palett är nästintill igång, så ska prata med mamma och se om alla 3 storhästarna ska gå på en tävling i början av November. Är 90-110/120 så det borde ju faktiskt gå ;) 
 
Ska surfa runt lite till på tävlingar osvosv. Ha en braaa dag !
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0