+ BAJS...

Japp... Prinsen var helt enklet INTE Prinsen idag!.. :/
Han var slö och skänkel ''döv'' SHITT!
Fick typ BAJS RYCK.. 
Nolla i L.C...(Cleraound) *stavning*
8-Fel i L.B GUD OMG.. blev as arg när han river på 1m höjd lixom?
Nu ska han få vila från hoppningen ett tag, hitta insparation och komma till baka som KUNG!
 
Vi beställde ett ''Back On Track'' täcke till min lilla prinsessa idag också, så nu har hon hela outfiten bara grimman som saknas ^^ 
Provade även en KL dunjacka... försöker nemligen få mamma att köpa en sån.. men tänkte att jag får spara tjatandet till en annan dag då hon köppte täcket för dryga 2,300 kr.. så JA jackan får vänta.. jag får frysa ett tag till ;))
 
Rojsan ska anmällas till L.A-MSVB på Alingsås v.46.. Någon mer som ska dit? ^^ (och se när jag failar) HAHA
 
aja,, nu är det ialla fall HöstLov!
 
xoxo
//Kelly
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menade väl Vännersborg ?:O

Svar: OJ HAHA, japp.. VÄNERSBORG*
Kelly & Jenny

2012-10-27 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0