bitch pleas...:*

TjäääänAAAa!
Kellyboii hääär!
Andra dagen på ''Jobbet'' idag! Helt sjukt vad kul det är! :D Jobbar på ett åldeerdoms hem i Lödöse, nu tänker ni säkert (bläääää torka ba**) -MEN HALLÅ? Jag hjälper människor som inte kan göra vardagliga sysslor så som att baka, till att bädda sängen? Måste inte bara handla om bläblä? herreee gud! 
Få en''äldre dam/herre'' att skratta och få upp dem på benen och dansa? Jätte kul? De uppskattar det minsta lilla! Sedan blir det dödtid vilket gör att jag får tid till att baka+ whuuuuuut? JAG .BAKA? :O händer ALDRIG hemma kan jag bara säga!
 
I alla fall, ämnes byte TACK!
Nu ska jag ner till stallet, rida ut prinsessan.. sedan galloppträna lille plutten! I helgen drar jag och Rojjski till Bollebyggds new ridhus med fibersand! SMASHING! 
More update innom kort! 
loveyaaah! xoxxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0