Dagens ridpass

Otto:
Konditionstränade. Ha en ärligbjudning och jobba genom hela kroppen. Han var lite tjafsig i början och vägra jobba och var bara allmänt jobbig. Sen släppte det och han blev kanonfin. Gäller bara att ha tålamod att traggla igenom det. 
 
Palett:
Jobbade jag i paddocken utan hjälptygel. (har det annars just nu för att bygga upp muskler rätt) Hon var enormt stel (vilade igår, och innan det intensiva pass) Men jobbade med galoppbommar och volter. Hon släppte efter fint och jobbade på ett kryss. Lång som kort anridning. Hon hoppade fint, men kan bättre. Så jag la henne nära så hon skulle få jobba med ryggen. Hon tyckte det var jobbigt men efter det hoppade hon som hon alltid gjort. Höjde upp det till ett räcke och rullade på det.Det låg väl på 90cm. Hoppade superfint. Varvade mycket detta med serpentiner, volter, avbrott, innanför spåret, hinder i voltspåret, allt ni kan tänka er!
 
Hästarna var superfina!! Emily hade en kompis här hemma så de hade ridit alla ponnysar, ink Cindy (såklart) och även mockat alla boxar och fixat mat/vatten. TACK!!
/jenny 

Kommentarer
Postat av: EmilyWissén

Jag vet att du ÄLSKAR MIG!

2012-10-08 @ 14:27:12
URL: http://ebbaochemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0