Goddagens

Kom precis hem från skolan. Med världens jäkla ruffs som hår, haft det sen i morse... Som bevis har jag lagt upp det på instagram och snart här! (Haha okej, jag skryter om mitt hår idag) woop
 
Idag ska Palett få skritta ut i skogen, Cindy paddocken och Otto ut och konditionsträna. Skriver inte så mycket om dagens ridpass då de ser likadana ut. Berättar om jag rider i paddocken oftast då det finns något och utvärdera. Under denna årstiden är det massvis med konditition, mer än vanligt -känns det som. Men så ni fattar att jag rider hästarna även om jag inte skriver om dem. Inte kul att läsa varje dag om kondition osv. Haha :) 
 
Nu ska jag ner och äta! Hungrig som en varg, så hörs ikväll. Om jag rider Cindy i paddocken så skriver jag mer om det sen :)

Ni får också de senaste instagram bilderna här, dock inte den översta.. 
/jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0