Hallå Måndag

Hatar måndagar. Orientera idag och de första kontrollerna gick helt suveränt men sen kom jag in på fel väg och där tappa jag hoppet. Visste inte vart jag var, klättra på berg, kollade inte på kartan. Men jag hitta tillbaka med knappt hälften av kontrollerna, så jag ska (VILL!!) göra om den fast vill nog göra C istället, A var fruktansvärt...
 
Jobbade i helgen, Red Fortini samtidigt och han är typ såhäääär pigg hela tiden. Hans nya foder hjälper väldigt bra. Så idag är det hoppträning för AnnaE och sen kanske ridprofilen på Onsdag. Oklart vilken häst jag vill ha, om jag vill åka lättare sagt. Det är banhoppning på schemat iallafall och jag ska inte ha Otto eller Fortini som innan, vi får se hur det blir.
 
Nu ska jag byta om och bege mig ut till stallet och mocka något tror jag, haha ;)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0