Hola amigos

Hästarna har vilat idag. Har inte gjort något överhuvudtaget. Kom hem vid ett och tog in hästarna. Sen har jag bara slappat. Mådde illa ett tag och orkade inte röra på mig, då snurrade det bra i huvudet. Men det är bättre nu. Nu känner jag mig dock äcklig, haha. Skulle kunna duscha tusen gånger och jag känner att det hade inte hjälpt. 
Jag duschade liksom imorse som senast...?
Nä, så duschen blir det innan jag ska sova. Bytte sängkläder förut och det känns toppen. 
 
Okejokej, ska sluta skriva om allt det där ovan. Jag är hemma imon men ska träna Fortini vid 2. Om vädret tillåter rider jag mina hästar innan och efter. På Onsdag åker jag till Vårgårda. Gunnar hämtar mig och pollen.Så då blir det trimning på hög nivå, om jag kommer i stöveln. Min fot är svullen och gör ont :'(
 
Nu ska jag fortsätta kolla på film som jag har gjort hela dagen idag. Puss.
 
Ulf och jag blev sugna på äpplepaj igår, sååå... vi åkte till maxi och köpte det + vaniljsås till oss och alla småbarn hemma. Toppengott var det, åt resten imorse, oups.
Kan inte sluta titta på han, hihi. Världens bästa, Ian! (VampireDiaries) Jag är inte den enda som tycker om han i världen. 
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0