me TODAY!

 
 
Hallooo bloggen :D 
Sitter och funderar på om det är värt att rida i pisseregn eller inte.. klart det är värt men BLÄÄÄÄ!..
Snackat med Jenny idag, och NÄSTAN klappat och klart att hon ilf hjälper mig på Lördag som ponnyskötare i Aleingsås :D -nööjd tjäääj!
Sen får vi se om hon törs sova över här också i Götet (Y)
 
Igår tränade jag både Rojsan och Hero i markarkarbets träningen, gick kanoneers! 
Rojsan vilade dagen innan, men var helt jä*** bäst! Gick på tygeln, stack inte.. gjorde öppna på rakt spår (utan några väggar som inramning). Igår kunde jag till och med samla henne och göra galloppombyten ?o.O woopwoop!
Hero gick vel OK anntar jag? Han kan stutsa, men lyckades hålla sig ganska väl på mattan! Jag dock är ju så ovan som man kan bli med storhäst! När det känndes bra med avstånden.. så var det ju kort för stackars Hero, eftersom det skulle kännts bra med Rojsan, som är mycket mycket mindre ;)
AJA! På söndag blir det dressyr träning med Hero för Berit-SKOJJSIGT!
 
 
aja nu ska jag äta lite, sedan dra mig mot tha stall!
 
puuuuussss
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0