Mina damer och herrar

En hästspark rikare, på foten... Heeeelt svullen. Skulle rida Fortini i deras lilla paddock (är hos Åsa och jobbar) när en av deras hästar kommer och kickar till, AAAAJJ!!
Så han skritta Fortini ett varv, typ. Lite trav innan detta hände och Ulf sa att jag skulle hoppa av direkt och kyla ner det. Så mycket red jag han idag.
 
Red Ulfs westernhäst innan detta. Gick väldigt bra faktiskt, så jag är nöjd.
Idag har även hundar kommit och gått. Ska ta emot en hund nu om 30 minuter. Så ska ta en macka innan jag drar mig.
 
Ska även jobba i Vårgårda hela nästa vecka hos Martinsen. Karin ska till Tyskland så då kommer jag dit, woopa. Träffar även Elvira där som förövrigt pratar väldigt annorlunda, drar ut på orden...
 
NU ska jag ta en macka, vi hörs sen och önska mig lycka till med foten. Svullen som ett berg, blodig och skrapsår. BLÄ
 
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0