Ridprofilen

Allt ändrades idag. För idag åkte Cindy med. Och tro det eller ej, hon skötte sig. Något hejt vilt språng ibland, men det var acceptabelt. 

Pia hjälpte mig mycket i skritten genom att lugna henne och bara liksom,puuh. Hennes bakdel sladdar lite men fick en väldans ordning på den och jag var lycklig på hästen. Hoppade alla möjliga typer på hinder idag och Cindy löste det jättebra.
Vågade faktiskt fråga om jag fick hoppa lite högre, var trött på 70 cm. Hon hoppar inte alls lika bra. Så hoppa en bana på 90 - 100 cm. Men jag tycker hon gjorde allt väldigt bra. Men innan vi hoppade den högre banan så fick vi testa på svinrygg som man använde mycket förr. 
 
Som en trippelbarr, eller en oxer med en högre bom emellan de lika höga bommarna..?
Till höger på bilden. 
 
Cindy var väldigt duktig och höll igång underhållningen inom fart och spänning ;) Vet att den meningen driver folk till vansinne. Min fina Cindy!!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0