+ Ska jag vara ärlig...

Ska jag vara ärlig så har det ALDRIG gått lika bra med en ponny i ''tävlingsmomentet'' som med Rojsan! Aldrig med Sharon eller med Gizzan-ALDRIG! Har aldrig kännt mig så jävla självsäker som jag är med Rojsan när jag kommer in på tävlingsbanan. Förr brukade jag ALLTID kolla vilka ryttare som var där, sitta och korsa med fingrarna attd et skulle gå dåligt för dem. Var absolut ingen tävlingsmänniska ALLS.. Ville spy innan varje start.. var nöjd med en nolla... Kom nästan ALLTID tvåa med Sharon för att jag inte trodde jag kunnde vinna,, tyckte alltid de andra var mycket duktigare. Hade aldrig planer på SM.. inga mål alls.. Nu känner jag mig självsäker, hoppas alltid att de adra duktiga ryttarna ska rida så bra som möjligt. Om jag ska vinna ska jag vinna över de bästa. Gillar inte att vinna i små klasser, det ska vara stora. Nu är det många som tycker att jag är duktig. Blivit en mognare ryttare som inte skriker och rycker i ponnyn. Visar stålt upp min ponny och önskar alla lycka till, för det lär ni behöva! Idag tänker jag vinna. Vinner jag inte.. då skyller jag ALDRIG på hästen! För då vet jag att det var mitt fel.
Rojsan är one of a kind. Ställer upp till tusen även när jag klantar till mig, Hoppar som en kung, stor gallopp, snabb på att svänga och ser ut som en sagohäst. Helt amazing!
Vi har haft våra svackor -Det vet jag! Men jag kan stålt säga att jag från detta året (2012) har mer vinnar rosetter än ngt annat. Kan också säga utan att skämmas att jag inte har alls många placeringar detta året, men de jag gjort är nästan bara med Rojsan! 
* 7-vinnar placeringar
* 4-andra placeringar
* 1-tredje placering
* 1-fjärde placering
* 1-sjätte placering
* 1-sjunde placering
* 1-elfte placering
* 1-clearround placering
 
De VIKTIGASTE placeringarna 2012!
1: Strässad ponny som inte alls haft en bra resa till tävlingsplatsen, går in och vinner första klassen, och kommer tvåa i andra klassen! LÖV IT!
2. Första vinsten i L.A höjd någonsin, och fördig kvalad till MSVB!
3. Lilla Edets Ridklubb vinner DIV 1 och upp till eliten!
 
 
xoox
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0