Svaar

Svarar på frågorna som har kommit in lite då och då. Jag har bara inte svarat på dem...Haha
 
JA, min syster rider Cindy ibland. Hon rider henne oftast när hon har en kompis hemma eller om jag tar Thistle. (han är hemsk att rida.. haha)
 
JA, vi har en D-ponny hemma. Tyvärr inte min fina Ubbe, men Puzzled är det. Lång historia hur det kom till sig att vi ska ha henne. Hon har vart skadad och ska alldeles strax sättas igång. 
 
JA, det är jag som ska sätta igång henne isf. :) Ponnytiden fortsätter.
 
JA, jag tycker storhäst är roligare än ponny. Men allt kan ändras. Jag har ändrat mig pga Palett är bäst, Otto visade sig att vara grym och Fortini gör helt plötsligt en nolla i 110 efter mycket slit. 
 
NEJ, jag vet inte vart Ubbe är någonstans. Har ett namn men det är inte ens säkert. Finns ingen jag saknar så mycket som han, ååh mitt hjärta. 
/Jenny
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara Jonasson

Jag blev så ledsen när du skriver att du inte ens har en aning om vart Ubbe är nu :( finns han kvar i Sverige?

Svar: Jag är verkligen ledsen över det och det som känns skönt är att han faktiskt finns kvar i Sverige. Såg på ridsports hemsida att han hade gjort sina första starter med den nya tjejen och jag hoppas såklart att jag får veta precis vart han bor någonstans!
/jenny
Kelly & Jenny

2012-11-08 @ 06:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0