the day

Gårdagen spenderades på alla sätt. Förmiddagen åt att fixa stallet och rida hästarna. Sen in till VB och färga håret.Efter det timmar på terminalen, med film och godis... 
Sen åkte jag till Siris farfar där jag mötte upp Siri. Käkade där tillsammans med Siris ena släkt tillsammans med Anna som kom sen. 
Åkte till Alingsås efter det och shoppade loss på Maxi. Sen åkte vi hem till Siris pappa och gottade oss. Somnade dock vääldigt sent, inget bra. Men är pigg än så länge, ska göra så mycket jag kan så länge jag är på bra humör. 
 
Skolan gick faktiskt hyfsat snabbt idag, helt otroligt det där.. Nu ska jag ut till stallet och fixa, rida lite hästar och sen får vi se vad som händer. Vet inte om ska åka till Siri ikväll, igen :) Återstår att se, får se att det går. Annars blir det mys här hemma. 
 
Bjuder på lite bilder från igår. Tog massvis men radera även en massvis, så här är de som är kvar :)
Yes, i am the cutest thing you ever seen on this planet, i know ;)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0