TJÄÄÄNNNA!

HALI HALO!
Har varit sjukt kass på bloggen på sistonde-jag vet!- Men kan inte heller säga att jag absolut kommer bättra mig.. för det vet man ju lixom aldrig heller? Men vill blogga... bara att hitta orken till att göra det? :D
 
I ALLA FALL!...
I fredags till i Söndags sov jag över hos min bäästiiih Rebecca! Eller aaah.. ''sov och sov'',.. HAHA somnade iallafall runt sex tiden på morgonen? ;) 
Vi sov ute i hennes lilla stuga-AS mysigt!
Runt 12 bjöd vi över lite kompisar Robin och Viktor, så fick dom kolla på film med oss :D As skojjsigt!
Dagen där på så vaknade vi runt 12.. så v ar gött sega! Efter det gick vi och ''hängde'' med friends på edet!HAHA .. nää men kul?
Sen direkt hem och fixa för tävlingen på Söndagen!
GICK JU SÅ SJUKT JÄVLA BRA!
Nästa tävling med Rojsan tänkte jag tävla i Vänersborg och starta .. La-MSVB--SHIIT!-
sjukt jävla taggad!
 
På lördag drar jag och Prinsen till GBG och tävlar! lc-lb.. ,måste verkligen få tillbaka våran gammla glada lilla prins nu!
 
 
Lixom titta bara på oss? 
Vad vi ådstakommit på 1 1/2 år? Från L.D+5 till att vara färdig kvalad till MSVB? Från stegran till att gå på tygeln.. från att riva på en meter, till att våga hoppa 140 hinder? FYFAN vad jag är glad att just du var den 22andre hästen just JAG provred! LOVE YA! <3
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0