You know when don't fit in

Jo, det kan jag faktiskt svara på. HEMSK känsla. Vet inte varför jag är så down egentligen...
Jag har mina nära vänner åså men nu känns det som att allt sabbas, att jag verkligen inte passar in längre. Vill bara satsa på ridningen,det känns som jag faktiskt är något där. Att folk vill mig väl, nu är det bara skit utanför ridvärlden. Vet knappt vilka som är mina ärliga vänner längre, förut var jag helt solklar på vilka som var mina världens bästaste vänner, nu = skit!
 
Jag ska försöka vända detta till ett mer positivt inlägg, (bra inlägg när rubriken är typ cp)
Jag har en del att se fram emot nu. I helgen ska jag förmodligen iväg på kuligheter. Sen på Tisdag nästa vecka ska jag träna dressyr med Fortini för någon som heter Kajsa(?) Får se hur det går. Samma vecka är det Anna träning, Fortini går nog den också, återstår att se. 
Det är ju även lov nästa vecka. Veckan EFTER det så är det tävling, woooppa!
 
Nu ska jag bege mig mot den sista lektion, kommunikation med Veronica, kul! Ha en bra, ska se om jag bloggar senare. Har en massa jobbiga tunga inlägg att skriva, som är jobbigt osv. Men återstår att se om jag publicerar dem, det märker ni!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0