13/9

Har ingen jättelust till bloggen som ni kanske märker. Men jag ligger i och har en del smaskiga inlägg men har ingen ork/vilja till att skriva dem. Hoppas att jag hittar tillbaka. För den helgen som var saknade jag inte att blogga. Red, satt i domartornet, var på Nääs osv. Jag saknade det inte men jag slängde in ett inlägg, ett tråkigt sådant också. Men ska försöka skriva lite mer roliga så håll i er, det kommer snart. Tror jag...?
 
Idag ska Cindy och Otto motioneras i skogen. Bara en lite chill trip. Och imorgon blir det antingen trim i paddocken med bommar eller konditionsträning ute, har inte bestämt mig ännu..
 
Skolan idag var ganska lugn. Börjat med ett projekt som ska handla om hur det är att vara ung idag. Så läser, skriver och läser ännu mer. Fast dagen blev ljusare när vi (Jag, Jennifer E, Jennifer Ö, Emelie W, Natalie N och Emma O) fick något flip. Jag vågar inte gå in på detaljer (rädd att bli dödad imon) men jag sprang till Ica, av olika saker. Kom tillbaks och sen var det lite snack emellan där osv. Sen brister Jennifer Ö ut i skratt och sen börjar alla skratta, ingen kunde sluta så kände ganska bra att man ändå kommer överens.
 


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0