24 september

Ja, jag vet att jag har bloggat urdåligt. Men drar lite snabbt som kommer mer i utförliga inlägg - såklart!
 
*Tävlade Otto ovh Fortini i Trollhättan i Lördags, jättefina!
*Igår fick vi en ny medlem i stallet, en fläckig sak. 
*Byggt två uteboxar under helgen. 
*Hästarna har såklart rört på sig
*Jobbade igår
 
Har så mycket i skolan som ska fixas, sa jag precis mycket? Haha, har knappt några lektioner, endast projekt men jag börjar tröttna på dem. Så de måste jag skriva klart imonbitti. När jag kommer hem från skolan är det snabbt in och äta och sen tillbringa resten av timmarna i stallet. Idag kom jag hem halv 5. Gick ut vid 5 och kom precis in. 
 
Otto fick sig ett lugnt pass. Red på vägarna och klättrade lite. 
Cindy red jag ut i skogen och hon var gudomligt lugn..? 
Palett är typ igång. Jag tar det försiktigt med henne och vi ger henne mer tid än nödvändigt. Bygger just nu upp grundmusklarna ännu mer och hon är fräsch. 
Och lalal... fick sig en skritt-tur. H*n ska ju endast ta det lugnt i någon/några månader så vi promenerade idag. Väääldigt kort tur. Men h*n ska få vila imon. 
 
Hoppas ni hade en bra helg, ska se om jag hinner uppdatera er lite om resultaten i Lördags imonbitti, puss
/jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0