Ännu mer PPL

Red ut Ottoi regnet idag. Konditions träning och han var så underbart fin, finns inte ord för hur han är nu!! Cindy.. Idag var det något med henne för idag travade hon rent! (inte halt)Med detta menar jag att hon inte töltade eller steppade. Detta händer endast vägen bort från stallet men nu travade hon jättefint hemåt, åh min ponny.
Red även Palett idag och hon är på topp nu. En riktig arbetarnarkoman, så känns som detta blir bra! 
 
Jag vill bara nämna att min vän Emma i nuvarande klass är nog förmodligen lika besatt av Vampire Diaries som jag är och det känns såhääär bra för nu har jag en vän att prata om VD om utan att hon ska tröttna helt ;) Tummen upp för detta!
 
Nu ska jag kolla PPL och dricka min varma oboy.  Så hörs vi imorgon
/jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahaha jag orkar inte......

2012-09-26 @ 21:25:31
URL: http://emmao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0