Fullt upp

Idag började dagen med Ridprofil - Teori. Vad vi har för mål, realistiska och mer orealistiska. Skriva lite om sig själv och hästen, sina bra sidor, och sämre som man vill jobba upp,
Dagen forsatte med trip mot Majorna med några ifrån min klass, haha. Slutade bra och slutade tidigt.
 
Nu har jag ridit ut Cindy i skogen, mycket klättra. Otto fick kondition. Har även pratat med min saknade vän Jasse, goaste tjejen! Nina och Kjell har vart här med lite bullar så nu är jag mätt.
 
Kollade på Mirror Mirror igår och den var faktiskt riktigt rolig, haha. Borde väl inte skratta då den var ganska seriös när jag skratta, aja. Påbörjade the lucky one men insåg att jag då hade somnat vid 4, så ska kolla på den idag. Spolat igenom den snabbt iallafall. Sen väntas ännu mer film somsagt.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0