Godnatt

Träningen för Emma gick helt suverän med Otto. Helt klockren och jag är bara nöjd att jag äger honom, min min min!!
 
Har precis skrivit klart mitt projekt "Dagens Ungdom" Kommer ju inte få ett toppen betyg tyvärr, de kräver så fruktansvärt mycket av en på den saken,åh!
Är inte på något toppen humör, ledsen och glad på samma gång men det hela gör det lite bättre att jag är ledig imorgon *studiedag* och att jag och min mamma ska till Allum och shoppa lite. Och grädden på moset blir att jag förmodligen ska träffa Kelly i helgen, så den här veckan kan väl inte bli något bättre än grym!
Ja, nu ska jag kolla lite filmer på videokameran och vara lite nöjd över mina rundor. 
 
Ni få ha en skön nattsömn, godnatt!
Finns ingeningen som jag saknar så mycket som Ubbe, mitt hjärta. Jag älskar dig! ♥♥
/jenny

Kommentarer
Postat av: elin wessberg

Är Ubbe såld? ;) <3

Svar: ja :( <3
Kelly & Jenny

2012-10-01 @ 19:22:43
URL: http://www.nattstad.se/elinwessberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0