Godnatti

Skolan gick snabbt idag men besti var inte där, hon var sjuk :( 
Men tog den svåraste orienteringsbanan idag och hittade alla inom tiden, dock hade jag sällskap och jag trodde mina lungor skulle dö. Fy i helvete vad ont det gjorde.
 
Åkte direkt till Åsa och ska jobba här i helgen. Åkte hem en snabbis förut och hälsade på hästarna. 
Morgondagen ser ut som att jag ska jobba, rida ut Fortini (som har fått för mycket energi och ingen vill rida han när han är pigg hahaa, min fina stora) Och sen på kvällen blir det till att åka in till stan och möta upp några vänner, you gotta love it. Ska prata med mamma och se om jag ska åka hem snabbt under dagen eller om det räcker med att jag kommer hem på söndag, hahah!
 
Nä, nu ska jag kolla på PPL och sen sova. Tidig uppstigning imorgon och jag har mycket att göra, like always. 
 
Tyckte den bilden Kelly la upp var klockren, så ni få den i repris!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0