helgen och måndagmorgon

Helgen spenderades i Ljungby. Var hästskötare (låter finast) åt Karin. Bortsade, skrittade av dem efter hoppning, mocka, pysslade lite med allt runtomkring, fixade hästen mm. Dock behöver jag ett par riktiga jäkla springskor, då mina fötter värker som tusan efter ha gått med 4 hästar lite hela tiden.
Men jag har haft jättekul, har dock inga bilder men har filmer på henne när hon rider. Ska lägga upp dem på YT ikväll då Karin ville det. Så dem ska ni få del av. Vill ni ha resultat? För det gick verkligen superduper bra!! *stolt*
 
Lördag:
Bella avdb - 8 fel i 130
Roland - Nolla i 130
Columba - Nolla i 130
Evita - Nolla i grunden 140. Ett ner i omhoppningen. (A:1A)
 
Söndag:
Bella - Nolla i 135
Roland - Nolla i 135
Columba - Nolla i 140
Evita - Ett ner i 140
 
Sen placeringar på det, vilket jag inte har koll på då det blev 8/9/12 mm.
Somsagt, haft riktigt roligt - TACK för den chansen!
 
__________________
Idag får vi våra datorer. LALALA, vet dock inte om dem är bra eller snygga. Det återstår och se. Nu måste jag börja fixa mig men ha en bra dag så syns vi ikväll med filmer mm.
/jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0