Min helg..

Helgen startade med GODA nyheter!
Vi har masserat rojsan några gånger pga av hon haft lite spänningar i rygg och rumpa på ena sidan.. men igår så tyckte min otroligt duktiga massör att hon inte böhöde mera massage. Jätte kul att få höra eftersom att inte bara rojsan blivit okej igen, och även att det ändast var jag som fixade det! -Slängde gramanen och gummisnodden- (inte bokstavlingen! Men nääästan. Så jag har fått jobba otroligt mycket med migsjälv!
Men annars? jaaa.. hade inget att göra.. var hemma och kollade på tv.. Och när jag har tråkigt går min kropp i sleepmode -LOVAR- so jag var hel trött och somnade framför TV'n vid tio! :$
AJAAA
Idag fick jag sovmorgon *nästan*
Sov till typ elva (Y)
Sedan så har jag gjort naada, klippt gräset jusste..
Sedan blir det ett bombpass med Rojsan för BErit (dressyr) OOH MAJ GAD! nejjneej.. men berit är absolut den bästa jag tränat dressy för! 
Efter träningen blir det att vara med bästa Beckiiiis!
Sedan drar vi till EDET (Y) HAHAHA fulaste stället i Sverige..
 
Imorgon, träning med rojsan eller Prinsen frö berit igen (Y)
 
 


Spelar ingen roll vart vi är... -alltid lika kul tillsamans!
Love u my little Bitch! :*<3
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0