Planerar..

-Vad jag gör just NU?
jo ni, det ska ni bara veta!.. jag och Jenny planerar en flykt HAHAH nejjjj... men försöker få henne hit nästa vecka! söjjsigt! ;)
 
Träningen/Träningarna idag gick galant!
Hoppade inte några höga språng med Rojsan idag pga av att hon tävlade i helgen. Gick så JÄÄÄÄVLA bra ska jag bara påpeka. Jag red som om jag ägde ridhuset och rojsan var lydig som en vältränad polishund! jeeflaaar vilken ffeeeling!
Kunde ta tillbaka och öka -HERRE-
Prinsen skötte sig ''hyffsat''.. Han var jätte sur idag lixom? o.O defq?haha nej men tillslut fick jag till två fina rundor.. i både 110 höjd med vandlig bana.. och när vi sänkte ner lite och tränade på omhoppning!
 
goooo bild från Dagstorp :D
hahah snygga frammben Rojsan *HOOST!*
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0