11/1-13

Har inte haft något intressant att blogga om så har har låtit bli. 
 
Imorgon ska jag jobba kl 12 på dagen och framåt kvällen. Skulle vart med Mi men det är svviiin halt och hennes päron vill inte köra hit då :( 
Men ska passa småbarn imorgon också så bloggningen kommer bli dålig. Men kan berätta lite kort om min s.k dag imorgon TIDIG UPPSTIGNING..
 
06.00 fodra (tror inte någon annan gör det imorgon så tidigt så jag offrar mig)
06.10-07.00 ÄTA, byta om 
07.00 fixa första hästen. 
07.10-09.00 rida så mycket jag hinner. Tror jag hinner alla 4 på det då alla ska en tur i skogen och trampa på i snön. 
09.00 ut med hästarna
10.00-11.30 fixa iordning stallet. 
 
Ska försöka hålla detta, wish me luck!
/Jenny 
O.B.S Ändring, ska vara klar i stallet 11.00 Behöver vara på jobbet 11.30!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0