1/15 Puzzled

Som rubriken säger så hade jag Puzzled på träningen idag. Skulle bara testa och det gick faktiskt riktigt bra. Jag gjorde samma sak som alla andra fast inte alls lika mycket/högt. Och jag tycker att vi funkar riktigt bra, tyvärr är jag så bajslång. Inte så att det stör henne men det hade vart snyggare med min syster på men hon klarar inte av henne ännu och hon har en massa hästar redan. 
Så jag får behålla henne någon månad till :') 
Får väl se vad framtiden har att erbjuda. Jag kan ju säga att storhäst är såå mycket roligare faktiskt, saknade min Otto idag ♥ 
Men det är kul med Puzzled! Gjorde mycket basic idag. Studs, ett och två galoppsprång med bommar och räcken. Roliga övningar och jag var väldigt nöjd och jag vet att om jag får chansen att hoppa Puzzled nu så tror jag faktiskt att vi kan vara ganska bra, wiho! *förlåt om det sticks i någons ögon* 
 
Nej, nu ska jag äta mina osthjärtan. (cheesehearts) Min syster fyller ju år idag så åt tårta när vi kom hem och nu ska jag kolla ett avsnitt på gossipgirl och sen blir det någon serie på tv som min vän ville jag skulle se ...
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0