60 frågor

Gjorde den här i Februari 2012 och ser att svaren har ändrast. Så gör om den, för att detta är kul!!

1. Vad är ditt mellan-namn? Matilda

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn?  Något exclusivt namn, men är nöjd med Jenny

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?-

5. Vem var du tillsammans med sist? Vill inte säga det där

6. Får man fråga varför det tog slut? Tappade känslorna

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? HUM Siri Anna och Mi

9. Vad gör du på fredagskvällar? Hästar, Vänner, Fest.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Frågar du mig det, seriöst? Finns miljontals!!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? Jodå, lite trött 

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Gjorde massvis med sånahär frågor

20. Bästa minnet från sommaren? Vänner, tävlingar och hästarna

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark

22. När var du där? Flera årsen 

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Skulle kunna påstå det ja.

25. Om nej, vart kommer du ifrån?-

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Beror på hur killen är, alla är ju olika

27. Ser du fram emot någonting just nu? Massvis!!

28. Sköter du skolan? Ja, jag har fått en kick i baken och sköter skolan

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Jag var godkänd i allt + vg och mvg i några

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG / A

31. Vilket ämne var det? Svenska, Matte, Engelska, Slöjd, Spanska 

32. Har du fått ig på ett prov? Ja, i 8an.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Jag är väll inget geni men jag är inte efterbliven

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? En massa, hästar och vänner - yolo!

36. Vilken va den värsta tiden då? Hemskt att skriva ut det så in public

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Urss va hemskt

39. Har du haft sömnproblem? Inte så att jag går på tabeletter men vaknar till och från. Svårt att sova på nätterna

40. Hur ofta gråter du? När det behövs

41. Vad gör du när du mår dåligt? Skriver till folk och vill att de ska tycka synd om mig

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina närmaste vänner.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Hade du frågot mig för ett årsedan, så ja. Men inte nu längre nej..

44. Vilken klass går du i nu? BF1

45. Vilken skola? Lerums gymnasium

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja

48. Är du stolt över dig själv? Ja vissa dagar, andra inte

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag har många bra sidor

50. Vad får du ofta komplimanger för? Min ridning, mycket inom hästsport, utseende och hur jag är som individ.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Beror på vem människan är. Vissa är ju lättare än andra ;)

52. Cider elller öl? Cider utan några tvivel

53. Har du några talanger? Har massvis men folk blir sura om jag skriver ut de här /avundsjuka/svartsjuka xP

54. Vet du om någon är kär i dig? Nje

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Oftast

56. Vad står det i ditt senaste sms? Ja previs :) vi kan ju kolla vidare på de :) filmmys e ju mysigt ;) <3 - min kära vän Jennifer.

57. Hur lång är du? 171

58. Hur mycket väger du? För mesig för att skriva ut det. Me mellan 57-62

59. Vilken storlek har du på kläderna? Är inte hela hundra men 24 på byxor (typ de minsta) och xs/s på tröjor

60. Har du svarat ärligt på alla frågor? Hade ju kunnat svara mer utförligt men annars ajjemänsan!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0