ÅÅH DÖ KYLA DÖ

Varför kan det bara inte bli vår..? Bort med snön, bort med isen, bort med allt regn också. Seriöst, vill ha vår och typ sommar NU!
Imorgon ska jag förmodligen anmäla årets första start, både häst och ponny ;)
Men måste se till att hästarna får på sig alla sina skor, nu har andra skor åkt åt helvete.. man ba yes!
Nej, så ska titta på det senaste PLL och sen fortsätter vi mot nya äventyr med GG. Vet inte vart jag ska göra av med min s.k lediga tid. Har vart duktig och gjort situps, plankan, armhävningar och några till övningar över nästan en timme, förutom att det inte hjälper något :( Hahha, det gör liksom inte skillnad så jag gör det för skojsskull och hoppas på ett mirakel att det SKA ske något :D
 
Nu ska jag återgå till min bubbla, ska hämta lite chips innan mina systrar och deras kompisar äter upp det..
 
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0