Döende

Jag lever men är död. Gårkvällen var lyckad. Åkte till Jasse och fixade oss. Drog till en kompis till henne, Julia där de var flera andra, helt otroligt goa tjejer. Så blev det.. vad heter det? ehm.. förfest, just det ja. 
Sen skulle jag och Jasse till stationen i Alingsås där vi mötte våra vänner. Då gick även min fina kjol sönder i sidan... 
Gick över en och en halvtimme i spöregn till något helt ovärt. Så vi åkte dit där hennes vänner va och där hade jag så jäkla kul! Min dragkedja paja på kjolen och jag fick fixa den på ett helt underbart sätt, tur att det var mörkt. 
 
Men kom hem vid halv 4... Och sov till 12 och låg och dega tills min mamma hämtade mig vid 3. Så ska hjälpa till att fixa stallet sen väntas gossip girl hela kvällen tror jag. Älskar den serien! 
 
Så tyckte att nyår blev riktigt bra, bättre än förra året, eller vad säger du jasse? ;)
Nöjd och glad, dock trött och sleten så ska skynda mig och fixa stallet. Hoppas ni hade en lika bra nyår som jag hade!!
1 januari 2013, your welcome
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jasse

tagga nyår om 364 dagar!!

Svar: Jaaafan!! save the bottle
Kelly & Jenny

2013-01-01 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0