Drömmer mig bort

Hästarna har vart helt fantastiska idag, ni skulle sett dem! Flyger fram på rosa små moln!!
Jag har helt fastnat på hästgårdar. Kollar runt och längtar tills jag flyttar hemifrån. Om både jag och hum.. Jennifer vill ;) så ska vi flytta iväg någonstans,men somsagt allt ändras men vi har båda samma tankar angående gård och allt, åh!
 
Gifta mig rik med en kärleksfull man, jag mena.. Hallå? helt perfekt. Nej nu ska jag sluta drömma mig bort och kolla på tv istället. Ni få hade så bra! 
 
Kan visa bilder i ett annat inlägg.
/jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fatta grymt,, Varsin rik man. 2 hus på en stooor fet gård. Ett till oss var. Asså... VILVILLVILL

2013-01-27 @ 22:22:20
URL: http://ponyryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0