Godmorgon

Kom på att jag har ett konto på s.k bilddagboken mer kallad dayviews nu men hahah, jag orkar inte hur söt jag var..
Blondare än blondast var jag. Så om ni har tur kommer det väl upp någon bild här, men de är riktigt pinsamma och jag skrev massa emotexter på varenda bild, positiv jag var (!)
 
Ska snart ut till stallet och fixa. Rida lite häst osv.
Hittade detta citatet på min sida :P
/Jenny - texten är nedan.
Ridsport är sporten som ger allt ifråga om fart, spänning, adrenalinkickar och känslan av att ha kontroll över en varelse på ett halvt ton under sig. Vinner man en hästs tillit har man en vän för livet,  som aldrig snackar skit och tycker om den för den man är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0